Schodzenie się dzieci, czynności i zabawy swobodnie podejmowane przez dzieci- z własnej inicjatywy z niewielkim udziałem nauczyciela, indywidualny kontakt z rodzicami.
8:15-8:25
Ćwiczenia poranne, zabawy muzyczno-ruchowe.
8:25-8:30
Przygotowanie do śniadania, zabiegi higieniczno-porządkowe.
8:30-9:00
I śniadanie (doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłków), próby dyżurowania przy stole.
Gry i zabawy ruchowe, ćwiczenia ogólnorozwojowe, zabawy grupowe, prace indywidualne, zabawy swobodne podejmowane przez dzieci w różnych kącikach zabaw, spacery i obserwacje przyrodnicze, zabawy na świeżym powietrzu.
11:20-11:30
Czynności higieniczno-porządkowe, przygotowanie do posiłku/obiadu.
11:30-12:00
Obiad/zupa (wdrażanie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłków, próby dyżurowania przy stole).
12:00-12:15
Odpoczynek przy muzyce relaksacyjnej, słuchanie bajek czytanych przez nauczyciela, oglądanie bajek wybranych przez dzieci.
12:15-12:30
Zabawy na dywanie integrujące grupę, zabawy kołowe ze śpiewem, układanki i gry stolikowe, ćwiczenia utrwalające, zabawy swobodne, zabawy według zainteresowań: manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, dydaktyczne i inne- również na świeżym powietrzu.
12:30-13:00
Czynności higieniczno-porządkowe przed posiłkiem/obiadem. Obiad- drugie danie.
13:00-15:00
Pobyt na świeżym powietrzu, zabawy w ogrodzie przedszkolnym, gry i zabawy sportowe, zajęcia ruchowe, spacery, obserwacje przyrodnicze, zabawy dowolne oparte na spontanicznej aktywności dzieci, rozchodzenie się dzieci do domu