Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematykipiątek, 13.55-14.30 Zajęcia uzupełniają i poszerzają wiedzę matematyczną uczniów. Służą temu ciekawe zadania, testy, quizy i filmy edukacyjne.
|
Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiegopiątek, 13.00-13.45 Na zespole dydaktyczno – wyrównawczym uczniowie mają możliwość pogłębić wiedzę zdobytą na lekcjach j. polskiego oraz uzupełnić ewentualne braki. Zajęcia prowadzone są między innymi w formie gier, konkursów, quizów, co zachęca uczniów do uczestnictwa w lekcjach. |
poniedziałek godz. 7:30-.15
Zajęcia przeznaczone są dla uczniów klasy VIII, chcących doskonalić umiejętności posługiwania się językiem angielskim, rozszerzyć wiedzę z zakresu gramatyki, słownictwa oraz kultury krajów anglojęzycznych. Mają na celu przede wszystkim przygotowanie uczniów do egzaminu ósmoklasisty, ale również wyrównanie braków edukacyjnych, podniesienie kompetencji językowych oraz zapoznanie uczniów ze strategiami pomocnymi w nauce. Oprócz pracy w trakcie zajęć uczniowie korzystają również z codziennych ćwiczeń w aplikacji „Duolingo for Schools”.
piątek, 13.00-13.45
Celem zajęć jest przygotowanie uczniów klasy ósmej do egzaminu z matematyki. Uczniowie rozwiązują zadania egzaminacyjne, ćwiczą różne umiejętności matematyczne tak, aby uzyskać dobrą formę matematyczną na egzamin.
piątek, 13.00-13.45
W Naszej kopalni może nie wydobywa się węgla kamiennego, soli bądź nawet złota, ale coś o wiele bardziej cenniejszego, a mianowicie „wydobywamy” całą wiedzę z zakresu języka niemieckiego. Dzięki tym zajęciom uczniowie są otwarci na nowe doświadczenia językowe i będą wierzyli w swoje możliwości. Poszerzy się ich zasób środków językowych a wypowiedzi będą wyraźniejsze i spójniejsze. Tutaj każdy rozwija swoje umiejętności i zainteresowania!
środa, 13.00-13.45
Celem zajęć jest poszerzanie kompetencji matematycznych. Uczniowie zapoznają się z trudniejszymi zadaniami, które przekraczają podstawę programową i przygotowują do konkursów matematycznych. Uczą nieszablonowego myślenia i logiki. Blok dotyczący zastosowania matematyki z różnych zawodach i odbywają się za pomocą zabaw i metod aktywizujących.
Innowacja „Czytam z klasą lekturki spod chmurki”Czwartek 7.30-8.15 – rozwija aktywność czytelniczą, – sprawia ,że lektura kojarzy się z czymś przyjemnym, – integruje zespół klasowy, – rozbudowuje wyobraźnię literacką. |
Termin rewalidacja pochodzi od łacińskich słów re– znów, validus – mocny. Oznacza przywracanie człowiekowi pełnej sprawności. Jest procesem wychowawczym, z zaplanowanymi celami, uwzględniającym wiedzę teoretyczną i działanie skierowane na osobę niepełnosprawną; usprawnianie zaburzonych funkcji rozwojowych i intelektualnych.
Rewalidację w naszej szkole prowadzą pedagodzy specjalni.
W czasie zajęć między innymi nauczyciel koryguje zaburzone i usprawnia mniej zaburzone funkcje oraz rozwija i aktywizuje rozwój intelektualny i osobowość ucznia.GODZINY PRACY LOGOPEDY
Poniedziałek 13.00-13.45 (zajęcia indywidualne w szkole)
Wtorek 13.00-13.45 (zajęcia grupowe w przedszkolu)
Środa 13.00-13.45 (zajęcia grupowe w przedszkolu)
Czwartek 7.15-8.00 ( zajęcia grupowe w szkole)
Piątek 7.15-8.00 (zajęcia grupowe w szkole)
13.00-13.45 ( zajęcia indywidualne w szkole)
Z zajęć logopedycznych korzystają uczniowie przedszkola oraz klas I-VIII, a także uczniowie mający zalecenia poradni psychologiczno-pedagogicznej. W wyniku przesiewowych badań logopedycznych oraz obserwacji logopedy i wychowawców, co roku, we wrześniu uczniowie kwalifikowani są do zajęć logopedycznych.
poniedziałek, 12.05-12.50
Każdy wie, że “w zdrowym ciele, zdrowy duch”! Zajęcia lekkoatletyki to dodatkowa forma wzmacniania sprawności fizycznej naszych podopiecznych.
środa, 13.55-14.40
czwartek, 7:00-8:00
Na zajęciach ćwiczę aktywnie, żeby zmieć postawę ciała pozytywnie.
poniedziałek, wtorek, środa i piątek, 7:00-8:00
Piosenka, taniec, zabawy taneczne. Dzięki tym zajęciom dzieci rozwijają swoje uzdolnienia muzyczne, teatralne, utrwalaj poczucie rytmu i słuchu. Uczą się pewności siebie, wzrasta samoocena każdego dziecka.